جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۰۰:۰۱

ارائه تسهیلات ویژه به متقاضیان در بندر شهید رجایی

باشگاه خبری فراساحل: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از انعقاد 12 هزار میلیارد ریال قرارداد با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان اصلی‌ترین بندر کانتنیری کشور طی سال جاری خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مارین، ابراهیم ایدنی ضمن اعلام این خبر گفت: ورود کالاها خارج از سیستم‌ها و پرداخت‌های گمرکی، قوانین معین کاری، معافیت مالیات بر ارزش افزوده و تسهیلات مناطق ویژه اقتصادی، تمایل سرمایه‌گذاران برای حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی را افزایش داده است. وی ضمن اشاره به انعقاد 12 هزار میلیارد ریال قرارداد سرمایه‌گذاری در این بندر افزود: هم‌اکنون به همین میزان نیز قرارداد سرمایه‌گذاری در دست بررسی و مذاکره است.

افزایش سهم ریلی در بندر شهید رجایی از 3.5 به 8 درصد

عالی‌ترین مقام حوزه دریایی و بندری هرمزگان همچنین با بیان اینکه در راستای تاکیدات وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر، طی سال جاری جلسات مستمری با مدیران شرکت راه‌آهن برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا، سهم جابجایی کالا توسط شبکه ریلی در بندر شهید رجایی از 3.5 به 8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مجموع اعتبارات عمرانی بنادر هرمزگان؛ 1320 میلیارد ریال

ایدنی مجموع اعتبارات عمرانی کل بنادر هرمزگان طی سال جاری را یک‌هزار و 320 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر اعلام کرد. وی لایروبی حوضچه بندرلنگه و بندرگاه هرمز، ساماندهی بنادر مسافری، نصب سیستم‌های VTS جزایر و بنادر و ایجاد تاسیسات زیربنایی بندر شهید رجایی را از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی در دست اجرا در این استان برشمرد و افزود: این طرح‌ها طی چند ماه آینده، تکمیل خواهد شد و آماده پذیرش سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی می‌باشد.



  کد خبر : 569
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :